سه شنبه 3 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره مجله
سردبیر
هیات تحریریه
کمک سردبیر
مدیر اجرایی
اهداف و زمینهها
اخبار مجله
بانک ها و نمایه نامه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
اخلاق حرفه ای در نگارش مقاله
فرم ارسال مقاله
سیاست نشریه
اخلاق نشریه
حمایت مالی مجله
داوری مقالات
حق کپی رایت Copy Right
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
دوره 14، شماره 1 - ( ویژه نامه آموزش علوم پزشکی 1403 )
آموزش پژوهی و دانش پژوهی آموزشی: تعالی بخش آموزش بالینی
چکیده
(842 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(788 دریافت)
چالشهای تربیت مدیران شایستهی بالینی در آموزش علوم پزشکی؛ یک رویکرد کیفی
ص. 11-1
سید علی حزنی
،
فاطمه عظمیان مقدم
،
نگار پور وخشوری
،
ابتین حیدرزاده
چکیده
(1070 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(423 دریافت)
مدیریت ریسک آموزشی در بهکارگیری فناوریهای آموزشی
ص. 23-12
حمیده حسنزاده تلوکی
،
مهسا غلامحسین زاده
،
حسن صیامیان
،
همت محمدنژاد
چکیده
(1271 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(466 دریافت)
تأثیر منتورینگ و پورتفولیو بر نمرات علوم تشریح اسکلتیعضلانی دانشجویان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
ص. 33-24
فاطمه رحیمی عنبرکه
،
حمید مهدوی فرد
،
راحله برادران
،
ابوالفضل شیخی
،
پریسا اعتمادیان
،
محدثه نوری چناربو
،
مریم حسنی کلشتری
،
بیتا مصطفایی
،
امیر پویا فاتحی حسن آباد
چکیده
(1141 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(451 دریافت)
تأثیر یادگیری الکترونیک بر رضایت، اشتیاق و تعامل دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری در مبحث سالمندی
ص. 42-34
رضا ولیزاده
،
ساناز اعظمی
چکیده
(1367 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(406 دریافت)
استراتژی بهره گیری ازمنتورینگ در برنامه درسی اخلاق حرفه ای آموزش علوم پزشکی؛ مطالعه مروری
ص. 57-43
مرضیه صوفی
،
لادن سلیمی
،
لیلا حسینی طبقدهی
چکیده
(1031 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(345 دریافت)
مقایسهی گزارشهای صبحگاهی به دو روش مبتنی بر شواهد و سنتی از منظر دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
ص. 69-58
محمد معتمدی جویباری
،
سروین بساک
،
محمد رضا اندرواژ
،
زهره خوش گفتار
چکیده
(1218 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(375 دریافت)
تأثیر بهرهگیری از روش تدریس از طریق مولتیمدیا بر مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری
ص. 76-70
مهرنوش اقتدارنژاد
،
محمدحسین سهامی گیلان
،
فاطمه بیابانی
،
وجیه اله رئیسی
،
یاسمن جاهد
چکیده
(1277 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(430 دریافت)
ارزیابی مهارتهای بالینیعملی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
ص. 87-77
سهیل عرب
،
فاطمه سمیعی
،
آمنه باریکانی
،
معصومه داداش علیها
،
افسانه یخ فروش ها
چکیده
(1152 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(392 دریافت)
چشم انداز آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی
ص. 104-88
راضیه منوچهری
،
مریم تقوایی
،
رضا یوسفی سعیدآبادی
چکیده
(1273 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(469 دریافت)
شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش پزشکی از راه دور برای بیماران خاص در ایران: یک مطالعه به روش مدلسازی ساختاری تفسیری
ص. 121-105
عاطفه خلیلی عظیمی
،
محمدعلی کرامتی
،
حسین معین زاد
،
ناصر صفایی
،
عبدالله امین موسوی
چکیده
(1037 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(356 دریافت)
واکاوی نقطه نظرات دانشجویان مقطع کارورزی دوره پزشکی عمومی از کاربردی بودن دروس علوم پایه در بالین بیمار : بحث گروهی متمرکز
ص. 135-122
اکرم حشمتی
،
محمدرضا اندرواژ
،
سیاوش مرادی
چکیده
(927 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(341 دریافت)
بررسی ابعادکمالگرایی دانشجویان شرکتکننده در المپیادهای علمی دانشجویی در دانشگاه علومپزشکی مازندران در سال 1401
ص. 144-134
عاطفه بالکانه
،
علی مراد حیدری گرجی
،
پریسا زلیکانی
،
سیاوش مرادی
چکیده
(942 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(287 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS