Journal archive for Google Scholar Robot!
Clinical Excellence
تعالی بالینی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 1 (2024-7)
Examining the Dimensions of Perfectionism of Students Participating in Student Scientific Olympiads at Mazandaran University of Medical Sciences in 2022
بررسی ابعادکمالگرایی دانشجویان شرکتکننده در المپیادهای علمی دانشجویی در دانشگاه علومپزشکی مازندران در سال 1401
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysing the opinions of medical internship students about the applicability of basic science knowledge at the patient bedside
واکاوی نقطه نظرات دانشجویان مقطع کارورزی دوره پزشکی عمومی از کاربردی بودن دروس علوم پایه در بالین بیمار : بحث گروهی متمرکز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying the Factors Affecting the Adoption of Telemedicine for Special Patients in Iran: An Interpretive Structural Modeling Study
شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش پزشکی از راه دور برای بیماران خاص در ایران: یک مطالعه به روش مدلسازی ساختاری تفسیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Perspective of Teaching Cognitive and Metacognitive Learning Strategies
چشم انداز آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing the Clinical-practical Skills of Medical Interns of Qazvin University of Medical Sciences
ارزیابی مهارتهای بالینیعملی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Multimedia-based Teaching on the Clinical Skills of Nursing Students
تأثیر بهرهگیری از روش تدریس از طریق مولتیمدیا بر مهارتهای بالینی دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Evidence-based Morning Reports with Traditional Morning Reports from the Perspective of Medical Students of Mazandaran University
مقایسهی گزارشهای صبحگاهی به دو روش مبتنی بر شواهد و سنتی از منظر دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Use of Mentoring in Medical Professional Ethics Curriculum: A Review Study
استراتژی بهره گیری ازمنتورینگ در برنامه درسی اخلاق حرفه ای آموزش علوم پزشکی؛ مطالعه مروری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of E-learning on Satisfaction, collaboration and interest of Nursing Graduate Students in Geriatrics
تأثیر یادگیری الکترونیک بر رضایت، اشتیاق و تعامل دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری در مبحث سالمندی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Mentoring and Portfolio on the Scores of Musculoskeletal Anatomy of Medical Students at Neyshabur University of Medical Sciences
تأثیر منتورینگ و پورتفولیو بر نمرات علوم تشریح اسکلتیعضلانی دانشجویان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Management of Educational Risk in the use of Educational Technologies
مدیریت ریسک آموزشی در بهکارگیری فناوریهای آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The challenge of training competent clinical managers in medical science education
چالشهای تربیت مدیران شایستهی بالینی در آموزش علوم پزشکی؛ یک رویکرد کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Research in Education and Educational Scholarship: Excellence in Clinical Education
آموزش پژوهی و دانش پژوهی آموزشی: تعالی بخش آموزش بالینی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles